webb:-arsenal-penalizare-apeleaza-„eroare-clara”-de-ref

Webb: Arsenal Penalizare apelează „Eroare clară” de Ref

  • Dale Johnson30 septembrie 2025, 12:41 și

Howard Webb, șeful arbitrilor din Premier League, a susținut decizia de a răsturna pedeapsa lui Arsenal împotriva lui Newcastle duminică printr -o recenzie VAR, numind -o „eroare clară” a arbitrului.

Jarred Gillett a acordat o lovitură la fața locului lui Arsenal în minutul 15, când a considerat că Viktor Gyökeres a fost doborât în ​​zonă de către portarul Newcastle, Nick Pope.

Decizia a fost schimbată după o intervenție de către VAR, Darren Anglia.

Șeful Arsenalului, Mikel Arteta, a fost nemulțumit după victoria cu 2-1 a părții sale.

„Există câteva lucruri despre care putem vorbi, de exemplu, pedeapsa”, a spus Arteta. „Pentru mine, dacă avem var, este pentru o eroare clară și evidentă și faptul că a fost nevoie de REF -ul atât de mult timp pentru a decide arată că nu este o eroare clară și evidentă.

„Dacă nu este o eroare clară și evidentă, VAR nu ar trebui să intervină. Ni s -a spus acest lucru de câțiva ani, acest stil de decizie din nou, iar pentru mine, este foarte clar că nu trebuie să intervină pentru că este o pedeapsă.”

Webb nu este de acord, iar el a explicat că, deoarece Gillett nu văzuse că Papa a obținut o notă pe minge înainte de a se ciocni cu Gyökeres, ceea ce a constituit o eroare clară și evidentă și anularea pedepsei a fost apelul corect.

– Revizuirea VAR: Penalizarea anulată a Arsenalului; Evadarea cardului roșu a lui Collins

„VAR verifică penalty -ul”, a spus Webb pe Premier League Oficialii meciului s -au ridicat spectacol.

„Când face asta, vede clar că Gyökeres ajunge la minge, o trage puțin înainte, dar atunci, mai important, Nick Pope primește, de asemenea, o atingere foarte clară pe minge, în timp ce merge mai departe cu acel picior drept și deviază direcția în care se află mingea.

„Pope apoi își plantează piciorul pe pământ, nu -l conduce înainte în Gyökeres. Există în mod clar un decalaj între cei doi jucători după ce Pope a jucat mingea și apoi cei doi jucători se reunesc destul de normal.

„Acțiunea lui Papa este normală, nu este nechibzuită, ci doar o lovitură spre minge, mingea se abate, niciun contact asupra jucătorului până când mingea nu a fost jucată și apoi contactul se întâmplă destul de normal, astfel încât nu este un prost și, prin urmare, o bună utilizare a VAR pentru a interveni pentru a arăta arbitrului ceea ce s -a întâmplat cu adevărat.

„Cred că abaterea este destul de clară. Veți vedea acea atingere de către Gyökeres, apoi veți vedea că piciorul drept al Papei intră.

„Atinge mingea, îndepărtează mingea într -o direcție diferită de direcția în care a intrat anterior. Când apoi își pune piciorul pe pământ, făcând contact cu mingea, există o separare între el și Gyökeres. Nu există niciun contact în acel moment. Contactul se întâmplă numai după ce Pope a jucat mingea.

„Deci, este o provocare bună a Papei, nu este un greș și a existat o parte importantă în acest sens, prin faptul că arbitrul nu a recunoscut această atingere a Papei în timp real, de aceea motivul pentru care atunci când VAR l -a văzut, el a considerat că este o eroare clară și evidentă, deoarece acea atingere a papei nu a fost văzută și, prin urmare Un fault și voi începe cu o minge căzută.

– Viktor a înrădăcinat „foarte departe” de tavanul său – Arteta
– Arsenal vs Olympiacos: timpul de lansare, cum să vizionați, statistici, știri în echipă
– Atitudinea lui Arsenal dovedește că aparțin rasei de titlu

„Lucrăm cu apelul arbitrului, este un principiu important în Premier League în care apelul va fi făcut pe teren de către arbitru. Va fi răsturnat doar dacă, atunci când VAR va privi filmările, el nu vede niciun motiv pentru a susține decizia, nu există niciun amestec de considerente și este o eroare clară.

„În acesta, când îl vedeți pe Papa să ajungă cu acel picior, jucați mingea curat, fără a lua niciun contact cu adversarul, de fapt nu face contact cu adversarul, ei se reunesc ca o consecință normală a acestei provocări curate de către Papa.

„Arbitrul nu a recunoscut această atingere, a fost important ca VAR să o fi văzut și să considere că este o eroare clară și sunt de acord cu intervenția VAR.

„Așadar, arbitrul poate merge pe ecran, să privească secvența completă, să vadă această atingere și să vadă că a existat o acțiune normală de joc de către Papa, iar penalizarea a fost anulată pe bună dreptate.”

mascherano-isi-cere-scuze-la-miami-pentru-tactici-esuate

Mascherano își cere scuze la Miami pentru tactici eșuate

griezmann-marcheaza-200th-atletico-gol-in-ucl-win

Griezmann marchează 200th Atlético Gol în UCL Win

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *